RABO CLUBKAS CAMPAGNE 2017

Clubkas Campagne vierkant

* RABOBANK CLUBKAS CAMPAGNE 2017

Van 6 tot en met 18 april 2017 kan er door leden van de Rabobank weer gestemd worden op de Rabobank Clubkas Campagne. Dit jaar is € 75.000 te verdelen over de verenigingen/stichtingen in Breda.

Ieder lid mag vijf stemmen uitbrengen, waarvan maximaal 2 stemmen op dezelfde club. Elke stem is geld waard! De waarde van een stem wordt bepaald door het totaal beschikbare bedrag (€ 75.000,-) te delen door het aantal uitgebrachte stemmen.

KBO afdeling Prinsenbeek en/of Stichting de Zilverberk ontvangen het aantal op ons uitgebrachte stemmen maal het bedrag dat deze stem waard is.

Ben je lid van Rabobank Breda? Dan ontvang je 6 april 2017 een stemkaart. Op deze kaart staat een unieke code waarmee je via rabobank.nl/breda op ons kunt stemmen!

Weet u niet hoe u moet stemmen met de computer, dan kunt u uw stemkaart inleveren aan de bar van de Zilverberk en wij brengen uw stem uit op de door u aangegeven verenigingen. Laat uw stem niet verloren gaan!

Wij helpen u graag en u ondersteunt hiermee de KBO en Stichting de Zilverberk.