Rabo Club Support 2020

Hier vindt u een beknopte handleiding voor het uitbrengen van uw stem.

Hoe werkt het stemmen Rabo ClubSupport?

Door in te loggen in de app of op de website van de Rabobank en via ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap‘ kan je klikken op Rabo ClubSupport.

1. Log in en ga via ‘Zelf regelen’ naar ‘Mijn Lidmaatschap’ en druk daarna op de knop ‘ClubSupport’.

2. Druk op ‘Selecteer je favoriete clubs’ om vervolgens naar de deelnemers te gaan.

3. Kies minimaal drie en maximaal vijf clubs en druk dan op ‘Stap 2‘.

Bij zoeken kun je de naam of eerste letter van de vereniging typen en vervolgens achter de gekozen clubs het blokje aanklikken er verschijnt dan een v.

4. Je mag per lidmaatschap maximaal 5 stemmen verdelen. Deze mogen niet allemaal op 1 club uitgebracht worden. Per club maximaal 2 stemmen.

5. Verdeel vijf stemmen over de door jouw gekozen clubs. Door op de + achter de club te klikken. (Voor 1 stem 1x, voor 2 stemmen 2x.)

Als je 3 clubs geselecteerd hebt, bijvoorbeeld:
    KBO Prinsenbeek
    Stichting Zilverberk
    Scouting

Dan klik je 2x op de + achter KBO
2 x op de + Zilverberk
1 x op Scouting

Achter elke club verschijnen bekers naar gelang het aantal stemmen dat op die club is uitgebracht.

Als er 5 bekers staan heb je 5 stemmen uitgebracht.

Onderaan het scherm staat dan: Je kunt nog 2 club(s) toevoegen. Omdat je maar 3 clubs hebt gekozen. Dat kun je gewoon negeren.

Als je, je stemmen aan 5 clubs wilt geven. Dan selecteer je in het eerste scherm 5 clubs. Per club mag je dan 1 stem uitbrengen.

1. Als je 5 stemmen hebt verdeeld, druk dan op ‘Stemmen indienen’ om je stem uit te brengen.

Clubkas Campagne vierkant

Stem nu op jouw favoriete club of vereniging

Breng je stem uit