Groot Succes Gala Diner

Galadiner Zilverberk groot succes.

Ruim 100 gasten hebben zaterdagavond kunnen genieten van een uitstekend verzorgd galadiner. De Zilverberk was met planten en sfeervolle belichting omgetoverd in een sfeervol restaurant. Een passend muziekje met een soms verrassende presentatie verhoogde de sfeer. De kok had het gesponsorde wilde zwijn smaakvol weten te benutten en de eveneens gesponsorde wijn werd door de meesten niet afgeslagen.

De vrolijke en enthousiaste stemming gaf de gedreven veilingmeester alle gelegenheid om de verschillende schilderijen, Afrikaanse beelden en andere interessante aanbiedingen aan de man te brengen. Op het eind van de avond kon een bedrag van 2.500 euro op de rekening van De Zilverberk worden bijgeschreven. Het laatste zetje om 23 juni samen met de nodige vrijwilligers aan de renovatie en vervanging van het dak te beginnen.

Al met al een zeer geslaagde avond met tevreden gasten, die een gezellige avond hadden gehad en een tevreden penningmeester.