Doelstelling stichting

De stichting de Zilverberk stelt zich ten doel;

Het verkrijgen, beheren, exploiteren, (ver)bouwen en in stand houden van een clubgebouw en andere (on)roerende zaken ten behoeve van de te Prinsenbeek, gemeente Breda, gevestigde vereniging met volledige rechtsbevoegdheid: Katholieke Bond Van Ouderen Afdeling Prinsenbeek, ingeschreven in het Handelsregister onder dossiernummer 20116193. Hieronder wordt tevens begrepen het exploiteren van de in het clubgebouw aanwezige kantine annex bar, alsmede het daartoe verzamelen va fondsen, het (doen) stellen van zekerheden, het aangaan van financieringen en voorts het verrichten van die handelingen en of daartoe bevordelijk kunnen zijn, zulks alles in de ruimste zins des woords.

De stichting tracht haar doel onder meer te verwezenlijken door gebruikmaking van alle middelen rechtens.

96 gedachten over “Doelstelling stichting”

1. Где смотреть Евро-2020? По каким каналам можно посмотреть матчи Евро-2021?
    Полная информация на сайте

Простейшие варианты где можно смотреть Евро-2020 бесплатно или за 1 доллар в месяц в качестве HD.

2. “Good post. I learn something new and challenging on websites I stumbleupon everyday. It will always be interesting to read through content from other writers and practice a little something from other sites.”

3. “When I initially left a comment I seem to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on whenever a comment is added I get four emails with the same comment. There has to be an easy method you are able to remove me from that service? Kudos!”