Schenking Oranjefonds

Voor de verbouwing van de Zilverberk hebben we weer een mooi bedrag gekregen voor de verbouwing van het gelijknamige Ontmoetingscentrum aan de schoolstraat in Prinsenbeek. Hoe groot het bedrag is maakt de stichting niet bekend, maar ze zijn hier zeer blij mee.

De verbouwing is nu gereed. Ruim 2 weken maken de leden alweer gebruik van de Zilverberk. Tot 2 augustus zijn er nog coronabeperkingen, maar vanaf die datum gaan we weer als vanouds, conform de richtlijnen.

Entree is groter geworden en klaar voor ontvangst van de de leden van de KBO Afd. Prinsenbeek. De luchtbehandelingskast is vernieuwd en verplaatst naar het dak en de vrij gekomen ruimte is benut voor de rollators en de nieuwe garderobe. Voor opslag van de materialen voor de keuken is de oude garderobe verbouwd en afgesloten.

Om deze verbouwing te kunnen financieren heeft de Stichting de Zilverberk dit voorjaar obligaties voor particulieren uitgegeven. Door de overweldigende belangstelling werd in anderhalve week werd het streefbedrag gehaald.

Hieronder een aantal foto’s zoals ook te vinden zijn op Prinsenbeek Nieuws.